АспиринЪ - Форум за вашето душевно и телесно здраве  

Дата и час: Сря Окт 17, 2018 7:45 am


Публикувай нова темаДобави отговор Страница 1 от 1   [ 1 мнение ]
Автор Съобщение
 Заглавие: Пазаруването като терапия
МнениеПубликувано на: Вто Авг 18, 2009 11:05 pm 
Administrator
Administrator
Аватар

Регистриран на: Нед Мар 22, 2009 5:23 pm
Мнения: 3646
Пазаруването като терапия
  Велина Каравасилев
Всеизвестен е фактът, че ходенето на пазар е най-добрия начин за справяне със стреса. За да съчетаете полезното с приятното, отидете на пазар като анти-стрес терапия и се запасете с достатъчно количество хранителни продукти, които ще държат напрежението далече от вас.

Основно правило при ходенето на пазар е да имате изчерпателен списък с всичко, което ви трябва и да не се откланяте от него. Опитали тази система твърдят, че разходите им са намалели драстично, защото са успели да се преборят с изкушението да пазаруват спонтанно каквото им падне.

И така, списък с анти-стрес хранителни продукти, които трябва непременно да станат част от всекидневния ви режим.

Плодове и зеленчуци

Те са най-добрите ни приятели в борбата със стреса. Изберете си тези, които съдържат повече витамин С и витамин В8:

Зеле

Спанак

Марули

Портокали

Киви

Домати

Млечни продукти

Калций, минерали и какви не още полезни съставки има в млякото. Ако ви притесняват калориите, вземете си обезмаслено мляко, но не задрасквайте съвсем щанда с млечните произведения от маршрута в магазина. Можете спокойно да си вземете:

Кисело мляко с плодове

Сирене

Рокфор

Месо

За всички врагове на месото ще кажем само, че то съдържа витамин В 3, който помага много да се справяте по-леко със стресовите състояния. Има достатъчно видове месо, които не съдържат холестерол в страховити количеста. Спокойно можете да хапнете:

Печено пиле

Шунка

Телешки дроб

Наденички

Риба

Рибата и морските дарове са Източникът на олиго-елементи. С тяхна помощ ще се отърсите от тревожните състояния. Вземете си:

Раци

Скариди

Миди

Сьомга

Риба тон ( може и в консерва)

От всичко останало

Пълнозърнест хляб

Зърнени закуски или мюсли за закуска

Чай

Минерална вода

Натурален сок

Ако подберете подходящите количества ( т.е да се чувствате сити, но не и преяли след хранене), изброените по-горе храни са достатъчни за здравословен и балансиран хранителен режим.

Споделяне във Facebook


_________________
„На зло куче – зъл прът“


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Публикувай нова темаДобави отговор Страница 1 от 1   [ 1 мнение ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани, и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron


Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
twilightBB Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов